Müşteri Hizmetleri

Sayın üyemiz , alış verişinizin her aşamasında, kendinizi güvende hissedebilmeniz için en çok merak edilen konuları ve sormak istediklerinizi 0 212 213 64 37 nolu telefonumuzdan internet satışını tuşayarak öğrenebilirsiniz. Sormak istediğiniz sorularınız için  iletişim formunu kullanabilirsiniz...

En Çok Sorulan Sorular
  • Üye nasıl olurum?

    Hesabım bölümünden Üye ol sekmesine tıklayarak e-mail adresiniz ile üye olabilirsiniz.

  • Üye olmadan sipariş verebilir miyim ?

    Sepetinize gidip satın al dedikten sonra '' Üye Olamadan Hızlı Alışveriş '' bölümünde istenilen bilgileri doldurarak üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz .

  • Şifremi unuttum , ne yapmalıyım ?

    Üye giriş kısmında bulunan '' Şifremi Unuttum '' sekmesine  tıklayarak e-mail adres adresinize gönderilen link ile şifrenizi değiştirebilirsiniz.

  • Ürünlerin teslim süresi ne kadardır ?

    Aynı gün teslim seçenekli ürünler saat 14.00 'a kadar sipariş edildiğinde aynı gün içerisinde , saat 14.00' ten sonra verilen siparişler ertesi gün ; bunun dışındaki tüm siparişler en fazla 2 iş günü içerisinde alıcıya kargolanır.

  • Siparişimin kargoya verilip verilmediğini nasıl takip edebilirim ?

    Sipariş sürecinizi '' Hesabım '' bölümünden takip edebilirsiniz.

  • İstanbul dışı alışverişlerde kargo bedelini nasıl öğrenebilirim ?

    Kargo bedeli sepetinize yansıtılacağı için süpriz bir kargo bedeli ile karşılaşılmayacaktır.

  • Ödeme yöntemleriniz nelerdir ? Kapıda ödeme yapabilir miyim ?

    '' Havale ile ödeme '' veya '' Kredi Kartı ile ödeme'' seçeneklerinden herhangi birini seçerek ödemenizi yapabilirsiniz.

  • Kredi kartı bilgilerim, Sarf Market ile güvende mi ?

    Ödeme bilgilerinizi girmeye başladığınız andan itibaren sistemimiz, otomatik olarak anlaşmalı bankamızın pos cihazına yönlenmektedir. Bilgileriniz sistemimizde kayıtlı bulunmamaktadır.

  • Garanti kapsamında ürünleriniz var mı ?

    Tüm ürünler aksi belirtilmediği takdirde üretici firmaların garantisi altındadır.

  • Aynı anda birden fazla kampanyadan yararlanabilir miyim ?

    Aynı anda birden fazla kampanyadan faydalanamazsınız. Sepetinize gittiğinizde alt kısımda kampanyalar yer almaktadır. Kullanmak istediğiniz kampanyayı aktif edip diğer kampanyayı pasif edebilirsiniz yada sepetinize eklenen hediye ürünü , hediye ürün kampanyasını pasif edip kullanmak istediğiniz aktif edip sepetinizden çıkarabilirsiniz.

  • Kampanya kapsamında hediye edilen ürünler, sepetime otomatik olarak tanımlanır mı ?

    Hediye ürünüz sepetinize otomatik olarak tanımlanır.

  • Aynı gün içinde ardarda yaptığım siparişleri birleştirebilir miyim ?

     Siparişlerinizde birleştirme yapamazsınız.

  • Aynı gün gerçekleştirdiğim ikinci siparişte kargo bedeli öder miyim ?

    Aynı gün gerçekleştirdiğiniz alışverişlerinizin her birinde ayrı kargo ücretleri ödersiniz.

  • Kusurlu gelen ürün ile ilgili ne yapmalıyım ?

    Firmamız ile iletişime geçerek bilgi alabilirsiniz.

  • Gönderilen ürün kargoda hasar görmüş , ne yapmalıyım ?

    Kargonuz geldiğinde kargo yetkilisinin yanında siparişinizi kontrol etmeli ve hasarlı bir ürün varsa yetkiliye tutanak tutturmalısınız.

  • Kampanyalardan ve indirimlerden nasıl haberdar olurum ?

    Kampanyalarımızdan ve indirimlerimizden üye olarak veya E - Bülten'e kayıt olarak haberdar olabilirsiniz.

Whatsapp Destek Hattı x İletişime geçmek için hemen tıklayınız Tıklayınız
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.