sadsad x
asdasd
Müşteri Hizmetleri

Sayın üyemiz , alış verişinizin her aşamasında, kendinizi güvende hissedebilmeniz için en çok merak edilen konuları ve sormak istediklerinizi 0 850 214 75 08 nolu telefonumuzdan internet satışını tuşayarak öğrenebilirsiniz. Sormak istediğiniz sorularınız için  iletişim formunu kullanabilirsiniz...

En Çok Sorulan Sorular
  • İade prosedürleriniz nelerdir ?

    İade etmek istediğiniz ürünleri hasar görmeyecek şekilde ambalajlayarak Anlaşmalı Kargomuz olan Aras Kargo ile tarafımıza gönderebilirsiniz.

    Aras Kargo İade Bilgilerimiz

    Sarf Market Bilgisayar ve Kırtasiye Malzemeleri LTD ŞTİ
    Firma İade Kodu : 809508101315

  • Faturamı Kaybettim/Elime ulaşmadı nasıl ulaşabilirim?

    muhasebe@sarfmarket.com.tr ve satis@sarfmarket.com.tr adresilerinden seçtiğiniz herhangi birine mail atarak destek alabilirsiniz.

  • Nasıl üye olurum?

    Hesabım bölümünden Üye ol sekmesine tıklayarak e-mail adresiniz ile üye olabilirsiniz.

  • Üye olmadan sipariş verebilir miyim ?

    Sepetinize gidip satın al dedikten sonra '' Üye Olamadan Hızlı Alışveriş '' bölümünde istenilen bilgileri doldurarak üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz .

  • Şifremi unuttum , ne yapmalıyım ?

    Üye giriş kısmında bulunan '' Şifremi Unuttum '' sekmesine  tıklayarak e-mail adres adresinize gönderilen link ile şifrenizi değiştirebilirsiniz.

  • Ürünlerin teslim süresi ne kadardır ?

    Aynı gün teslim seçenekli ürünler saat 14.00 'a kadar sipariş edildiğinde aynı gün içerisinde , saat 14.00' ten sonra verilen siparişler ertesi gün ; bunun dışındaki tüm siparişler en fazla 2 iş günü içerisinde alıcıya kargolanır.

  • Siparişimin kargoya verilip verilmediğini nasıl takip edebilirim ?

    Sipariş sürecinizi '' Hesabım '' bölümünden takip edebilirsiniz.

  • İstanbul dışı alışverişlerde kargo bedelini nasıl öğrenebilirim ?

    Kargo bedeli sepetinize yansıtılacağı için süpriz bir kargo bedeli ile karşılaşılmayacaktır.

  • Ödeme yöntemleriniz nelerdir ? Kapıda ödeme yapabilir miyim ?

    '' Havale ile ödeme '' veya '' Kredi Kartı ile ödeme'' seçeneklerinden herhangi birini seçerek ödemenizi yapabilirsiniz.

  • Kredi kartı bilgilerim, Sarf Market ile güvende mi ?

    Ödeme bilgilerinizi girmeye başladığınız andan itibaren sistemimiz, otomatik olarak anlaşmalı bankamızın pos cihazına yönlenmektedir. Bilgileriniz sistemimizde kayıtlı bulunmamaktadır.

  • Garanti kapsamında ürünleriniz var mı ?

    Tüm ürünler aksi belirtilmediği takdirde üretici firmaların garantisi altındadır.

  • Aynı anda birden fazla kampanyadan yararlanabilir miyim ?

    Aynı anda birden fazla kampanyadan faydalanamazsınız. Sepetinize gittiğinizde alt kısımda kampanyalar yer almaktadır. Kullanmak istediğiniz kampanyayı aktif edip diğer kampanyayı pasif edebilirsiniz yada sepetinize eklenen hediye ürünü , hediye ürün kampanyasını pasif edip kullanmak istediğiniz aktif edip sepetinizden çıkarabilirsiniz.

  • Kampanya kapsamında hediye edilen ürünler, sepetime otomatik olarak tanımlanır mı ?

    Hediye ürünüz sepetinize otomatik olarak tanımlanır.

  • Aynı gün içinde ardarda yaptığım siparişleri birleştirebilir miyim ?

     Siparişlerinizde birleştirme yapamazsınız.

  • Aynı gün gerçekleştirdiğim ikinci siparişte kargo bedeli öder miyim ?

    Aynı gün gerçekleştirdiğiniz alışverişlerinizin her birinde ayrı kargo ücretleri ödersiniz.

  • Kusurlu gelen ürün ile ilgili ne yapmalıyım ?

    Firmamız ile iletişime geçerek bilgi alabilirsiniz.

  • Gönderilen ürün kargoda hasar görmüş , ne yapmalıyım ?

    Kargonuz geldiğinde kargo yetkilisinin yanında siparişinizi kontrol etmeli ve hasarlı bir ürün varsa yetkiliye tutanak tutturmalısınız.

  • Kampanyalardan ve indirimlerden nasıl haberdar olurum ?

    Kampanyalarımızdan ve indirimlerimizden üye olarak veya E - Bülten'e kayıt olarak haberdar olabilirsiniz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.